beatehemsborg

mandag 2. april 2018

lei av snø...




Det er siste dag i påskeferien...



Jeg tok med meg kaffekoppen ut, og planen var å
få vekk siste rest av snø/is på verandaen.




Det viste seg å være litt vanskeligere enn jeg hadde sett for meg,
da snøen var hard som stein... 



Da fant jeg ut at jeg heller kunne prøve meg på noe annet...
(som jeg faktisk aldri har prøvd før)

Jeg hentet ut alle påskeliljene (som sang på siste verset) og 
plukket av løkene. Disse skal jeg putte i bedet mitt etter hvert...
må bare vente på at det faktisk går an å grave litt i jorda da.
*sukk* 


1 kommentar:

  1. Whilst waiting for Spring, nothing like planting out for next year :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...